Administrativ koordinator
Hammarstedt ́s Kyl & Inneklimat är idag ett av regionens ledande företag inom
ventilation, kyla, styr och regler med stort fokus på miljö & hållbarhet. Vi jobbar tätt
tillsammans med våra kunder för att uppnå den bästa möjliga drift för en säker framtid.
Våra kunder förekommer till stor del i kommersiell och industriell verksamhet.
Rollen som Administrativ koordinator omfattar att vara en hjälpande hand till
kollegorna ute på fält med tillexempel orderhantering. Du kommer vara en hjälpande
hand på ekonomi-sidan genom fakturering och registrering av leverantörsfakturor. Du
har hand om växeln där du hjälper kunderna med att komma i kontakt med rätt person.
ARBETSUPPGIFTER
• Kundfakturering
• Hantering av leverantörsfakturor
• Orderhantering
• Koordinator
• Posten
• Telefonväxel
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av ekonomiarbete. Du har lätt för att lära dig nya saker,
du är noggrann, målinriktad, ansvarstagande och har en god datavana. Vi jobbar i
Visma administration, Swinx scanlev, SDF Svensk dataförvaltning.
PERSONLIGHET
Vi ser att du är en positiv, strukturerad och driven person som har ett gediget intresse
för service.
Skicka din ansökan till ansokan@hammarstedts.se senast 22/6
Företag
Hammarstedts
Placering
Kalmar län, Kalmar
Bransch
Administration, Ekonomi/Finans/Försäkring
Anställningsform
Tillsvidare
Sista ansökningsdag
26 maj 2023
Kontaktinformation
HemsidaVi undanber oss all kontakt från telefonsäljare.
Dela